Kotva

Projekt MULTIKULTURNÍ VZTAHY

Vloženo: 6.12.2019 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 293x
V pondělí 25. listopadu se všichni žáci osmých tříd sešli, aby se společně zúčastnili projektu, jehož cílem je poznat a snažit se pochopit odlišnosti jednotlivých světových kultur.

Po společném úvodu se žáci rozešli do několika tříd, kde pracovali v předem utvořených skupinách. Nutno předeslat, že hoši a dívky byli s několikatýdenním předstihem poučeni o tom, jak budou pracovat, kde a jak si opatří informace a zajímavosti o zemi, kterou si pro prezentaci vybrali, jak má samotná prezentace vypadat, aby byla pro ostatní poutavá. Ve škole pak jen vše dotvořili na velké archy, doladili přednes, zkoordinovali časový rozvrh své skupinové práce.

   A tak jsme mohli ocenit informace o Guatemale, Španělsku, Kanadě, Řecku, Thajsku, Slovensku, Filipínách, Havaji, Nigérii, Turecku a Itálii. Práce naše žáky bavila a podíleli se na ní téměř všichni (výjimkou byli nemocní). Lze říci, že projekt se zdařil a splnil svůj účel.

                                      Mgr. Marie Čečrdlová

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.