Kotva

Projekt České spořitelny - Abeceda peněz

Vloženo: 17.2.2020 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 577x
Třída 4.A se přihlásila do programu Abeceda peněz. Jedná se o interaktivní program, prostřednictvím kterého se žáci naučí vše kolem peněz.

Nejprve jsme ve škole měli přednášku o tom, kde se peníze berou, co to znamená zisk, finanční ztráta apod. Poté jsme přibližně za týden navštívili Českou spořitelnu ve Slaném. Prohlédli jsme si zde bezpečnostní schránky, seznámili se s koloběhem peněz a dokonce viděli milion korun na vlastní oči. Nakonec jsme dostali pár tipů do začátku našeho třídního „podnikání“. V rámci hry jsme si totiž založili vlastní malou firmu s omezeným rozpočtem. Vymysleli jsme si výrobky, které budeme vyrábět a na jaře je budeme nabízet na jarmarku.

     Co s naším prvním výdělkem v životě uděláme, ještě nevíme. Rozhodně, pokud naše firma nebude prodělečná, uděláme radost sobě, ale možná i někomu jinému v rámci nějaké charity.

     Držte nám v našem podnikaní palce. Doufáme, že se na jarním jarmarku s vámi potkáme a koupí našeho zboží nás podpoříte. O termínu a místě, kde se jarmark bude konat, vás budeme včas informovat.

Mgr. Josef Protiva a třída 4.A neboli firma "A-team".

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.