Zákonný zástupce žáka 1. stupně je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy do 18. 5. 2020. Docházka do školy bude umožněna pouze žákům, u kterých se neprojevují a v posledních dvou týdnech neprojevily příznaky virového infekčního onemocnění (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.) Zákonný zástupce žáka zváží rizikové faktory při rozhodování o účasti svého dítěte na vzdělávacích aktivitách. V případě, že se rozhodne pro tuto účast, je povinen podepsat čestné prohlášení a seznámení s rizikovými faktory.
Při prvním vstupu do školy předkládá zákonný zástupce žáka tato prohlášení, která je možné podepsat před vstupem do školy:
Pokud zákonný zástupce tyto dokumenty nepodepíše, nebude žákovi osobní účast ve škole umožněna.
Zájem o docházku do školy sdělí zákonní zástupci žáků 1. stupně prostřednictvím závazné přihlášky do 18. 5. 2020 jedním z těchto způsobů:
- emailem na adresu: monika.chrzova@zshajeslany.cz
- poštou
- písemně s tím, že písemné sdělení vhodí do schránky školy (na školní bráně do dvora)
Žáci budou rozřazeni do skupin (max. počet žáků ve skupině bude 15).
Skupiny žáků mohou být tvořeny žáky různých tříd a ročníků. Přesné složení skupin bude stanoveno až po shromáždění všech závazných přihlášek. Složení skupin bude neměnné po celou dobu mimořádného provozu školy do 30. 6. 2020. Žáka nelze zařadit do skupin později, než k 25. 5. 2020.
Aktivity žáků jsou organizovány pravidelně každý pracovní den a budou rozděleny na dopolední a odpolední část. Cílem dopolední části je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku. Vzdělávání na dálku bude probíhat i nadále.
Po vzdělávací části bude možné se naobědvat (jeden druh jídla). Po obědě budou žáci, kteří jsou přihlášeni jen k dopolední části, samostatně odcházet.
Cílem odpolední části je zajistit zájmové vzdělávání žáků. Časový rozsah odpolední části bude stanoven po shromáždění všech závazných přihlášek v rámci personálních možností školy.
Ranní družina nebude poskytována.
Vzdělávací aktivity budou zajišťovat pedagogičtí pracovníci - asistenti, vychovatelky, učitelé.
Organizace příchodů a odchodů a přesný harmonogram vzdělávacích a zájmových aktivit bude stanoven po 18. 5. 2020, kdy škola bude přesně vědět, kolik žáků se ve škole bude vzdělávat.
Škola povede evidenci o docházce žáků do skupin. V případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, bude škola požadovat informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet.
Bude-li zájem o přítomnost žáků přesahovat organizační, technické nebo personální možnosti školy, rozhodne ředitelka školy o přijetí žáků do skupiny na základě žádosti zákonného zástupce podle kritéria věku - mladší mají přednost před staršími.
Obecné hygienické zásady
Před školou je nutné dodržovat odstupy 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními (není tedy nutné např. u doprovodu žáka/členů společné domácnosti).
Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu.
Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
Žáci budou opakovaně poučeni o nezbytných hygienických opatřeních v souladu s aktuálními hygienickými nařízeními na provoz škol.
Všichni žáci i zaměstnanci školy budou nosit ve společných prostorách roušky.
Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a svůj sáček na uložení roušky.
Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.
Čestné prohlášení a seznámení s rizikovými faktory (Velikost: 255.36 kB)
Závazná přihláška (Velikost: 13.67 kB)
Copyright © 2016 - 2024 | Základní škola ve Slaném Na Hájích &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přístupnosti | Cookies