Kotva

Výuka hravě II - Badatelský klub - červen 2022

Vloženo: 16.6.2022 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 308x
Práce v badatelských klubech měla tři zaměření.

V sekci programování žáci pokračovali v práci s programem Scratch, kde vytvářeli arkádové, plošinové a závodní hry a zlepšili si práci při vytváření vlastního bloku.

 

V technické části žáci pokračovali ve stavbě pohyblivých modelů ze stavebnice Merkur, se kterou prováděli i zkušební jízdy. Dále měřili elektrické i neelektrické veličiny pomocí sady New log i ostatními měřidly (délka – posuvné měřítko, objem – odměrný válec, hmotnost – různé druhy vah).

 

V přírodovědné části se žáci seznámili s vlastnostmi hydrofobních a hydrofilních látek.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.