Kotva

Pravidla ve 3.B

Zobrazeno: 182x
Se začátkem školního roku jsme se s dětmi bavili o tom, jaká pravidla by si přály, aby u nás ve třídě platila. Děti ve skupinkách vymyslely spousty pravidel.

Některá z nich byla vtipná – jako zákaz létání na Měsíc nebo povolení brát si do školy domácí mazlíčky. Většina pravidel se však týkala běžného chování ve třídě – neběhat, nekřičet, neopisovat a podobně. Co mě však zarazilo bylo to, že se jednalo téměř o samé zákazy. K těmto pravidlům jsme se tak po čase vrátili a žáci měli za úkol vymyslet, jak by se projevovalo správné chování. Nejprve to pro ně byl docela oříšek. Zákazy zná každý, ale jak vyjádřit správné chování? Nakonec se nám to podařilo a tato „správná“ pravidla pak žáci seřadili, podle toho, jak jim připadají důležitá. Zde je výsledné pořadí (vypisuji jen ta, která získala nějaké hlasy jako nejdůležitější):

 

  1. Dávat pozor na své zdraví, Poslouchat paní učitelku
  2. Sahat jen na svoje věci
  3. Mluvit na sebe hezky, Kamarádit se, Používat svojí hlavu, Být na všechny hodní

 

Alžběta Kubrová

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.