Kotva

Multimediální kmenové učebny

Vloženo: 9.2.2022 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 274x
V lednu 2022 se podařilo vybavit dvě kmenové učebny digitálními displeji. Toto moderní IT vybavení je spolufinancováno v rámci dotace z Programu rozvoje venkova ČR - Státní zemědělský intervenční fond.

Celkové výdaje 498 000 Kč jsou z 80 % financovány z dotace.

Jeden digitální displej je pevně zabudován na zdi v kmenové učebně a druhý je na pojezdu, tudíž se může využívat ve více kmenových učebnách.

Digitální displeje poskytují velmi komfortní způsob interaktivní výuky, protože mají v sobě zabudován počítač, dataprojektor a software, který je kompatibilní se školním systémem.

Ovládání displeje je velmi jednoduché a intuitivní, proto si ho učitelé i děti ihned oblíbili.

Klasické tabule do školy stále ještě patří, protože mají své výhody a kouzlo. IT technikou lze však výuku obohatit a zatraktivnit.

Věříme, že se nám v budoucnu podaří získat v rámci projektů další digitální displeje a držet krok s vývojovými trendy IT.

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.