Kotva

Výuka hravě II - Projektový den ve škole - Zábavné programování

Vloženo: 16.11.2022 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 139x
V pondělí 14.11. se žáci 6.A zúčastnili projektového dne ve škole – zábavné programování.

Pod vedením odborníka si žáci vyzkoušeli, jaké to je být tvůrce mobilních aplikací. Studenti se rozdělili do 3 – 4 členných skupin a měli za úkol vytvořit svoji fiktivní firmu pro mobilní aplikace. Každá skupina měla vytvořit aplikaci na šetření vodou. Měli za úkol si připravit otázky, které jim pomohou k vytvoření aplikace. Pomocí otázek zjišťovali, pro jakou skupinu lidí budou vytvářet danou aplikaci. Každá skupina přišla s originálním nápadem a řešením. V poslední části měli za úkol rozvrhnout svou práci a pokusit se svůj nápad zrealizovat na počítači. Každý žák se do práce zapojil a snažil se prosadit svůj originální nápad.

 

Bc. Jakub Fric

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.