Kotva

Soutěž ve spelování

Vloženo: 21.6.2023 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 161x
Dne 19. června proběhla soutěž v hláskování v anglickém jazyce pro 3. ročníky. Z třídního kola postoupili dva nejlepší a ti se zúčastnili školního kola. Nutno říci, že všichni účastníci předvedli ohromný pokrok ve výslovnosti anglických hlásek.

Každý soutěžící se postupně představil před svými spolužáky a poté každý účastník absolvoval tři kola. Za každé správně vyhláskované slovo získávali žáci body. Bylo úžasné sledovat, jak naši žáci s jistotou a sebedůvěrou hláskovali slova, která byla vybrána z učebnic anglického jazyka.

Na prvním místě se umístila Klára Baszóvá ze 3.C, na druhém místě Benjamín Bednár ze 3.A a na třetím místě Vítek Matoušek ze 3.B.

Chceme poděkovat všem účastníkům za jejich účast a za to, že se odvážili předvést své jazykové schopnosti před publikem. Všichni ukázali obrovský progres a mohou na sebe být hrdí. Doufáme, že tato soutěž byla pro všechny účastníky inspirací a povzbuzením pokračovat ve studiu angličtiny.

Karolína Matějovičová

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.