Kotva

Zboříme ledy ve 2. třídách

Vloženo: 23.10.2023 | Autor: Věra Bělochová | Zobrazeno: 191x
Ve výukovém programu od střediska volného času Labyrint Kladno se děti učily spolupracovat a snažily se více poznat sebe i své spolužáky.

V časovém úseku 90 minut žáci získali nové zážitky se svou třídou prostřednictvím různých aktivit, kdy se pokoušeli najít co nejrychleji svoje přezůvky mezi ostatními, tvořili skupiny molekul, prolézali lidskými branami a popisovali kreslíři obrázek. V závěru měla celá třída jeden společný cíl, dokázat zachránit celou posádkou z potápějící se lodi.

V průběhu času měl třídní učitel možnost pozorovat aktivní práci žáků a několikrát měl se mohl zapojit do procesu. Děti utužovaly vztahy mezi sebou, ale také prohlubovaly svůj vztah s paní učitelkou.

 

Veronika Pastýříková

 

Tato aktivita byla realizována v rámci operačního programu Jan Ámos Komenský – Zábavné učení - Registrační číslo projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0005528.

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.